טיפים לריצת חורף טובה

מעיל ריצה לחורף

אם את מחפשת ז'קט אחד לאימוני ריצה בחורף יש הרבה אפשרויות בחירה. הדבר הטוב ביותר הוא ז'קט שלא רק יחמם אותך ויעניק לך את הנוחות הטובה ביותר במהלך הריצה בקור, אלא גם ייתן לך מספיק מקום וניידות כדי שתוכלי לבצע את האימון הכי טוב שלך.

סרט וכובע לריצה בחורף

סרט לראש וכובע חשובים כשיוצאים לריצה בחורף. אנחנו גם ממליצות על רצועת ראש וכובע סרוג. רצועת הראש טובה בספיגת זיעה. מה שטוב גם ברצועת הראש הוא שהיא לא מחליקה במהלך הריצה, מה שמונע ממך להיות מוסחת, וכך תוכלי להתאמן בצורה טובה יותר.

גרבי צמר לריצה בחורף

לריצת חורף צריך גרביים שהן גם פונקציונליות וגם שומרות על החום. אנחנו ממליצות על גרבי צמר רכות וחמימות. הן עשויות מצמר מרינו חם ואיכותי. הבד בגרביים אלו נושם טוב מאוד, מה שהופך אותן למתאימות לטיולי ריצה. ניתן להשתמש בגרביים באקלים קר. את יכולה גם להשיג גרבי קרסול כאלה.

שמרי על אחיזה טובה

בחורף הדרכים והכבישים חלקים. אם את מתכוונת לרוץ בחוץ, מומלץ להצטייד בנעלי ריצה טובות לחורף שמונעות החלקה. נעלי ספורט טובות לחורף הן מצרך חשוב אם את יוצאת לרוץ בחוץ. לכן, אולי תרצי לרכוש נעלי ריצה טובות כשאת יוצאת לאימון על כבישים חלקים בחורף הקרוב.

התאימי את עצימות האימון לטמפרטורה

פעילות גופנית בחוץ בחורף בריאה לך מאוד, אבל אם הטמפרטורה ממש נמוכה, כדאי להיזהר. אוויר קר עלול לגרות את הריאות שלך ולגרום לפגיעה בריריות. אחד הפתרונות לכך יהיה להאט אם קר מדי. במקום זאת, הוסיפי מספר תרגילים קצרים כדי להרגיע את הדופק והעצימות שלך.

החליפי את נעלי הספורט במגלשיים

כדי לגוון בפעילות הספורטיבית שאת עושה, יכול להיות כיף להחליף את הריצה בטיול סקי. זו גם הזדמנות מצוינת להוציא את כל המשפחה או קבוצת חברים לטיול. סקי הוא פעילות נהדרת שאפשר ליהנות ממנה יחד. כך תתאמני במקביל לזמן איכות עם האנשים שאת הכי קרובה אליהם.

 

מאמר זה נכתב על ידי https://raven.co.il/.